SETMANA SANTA

 LA MEVA SETMANA SANTA


La meva setmana santa va ser una mica rara perque no vaig fer res i notava que estaba de vacances d'estiu.

-El dilluns vaig estar tot el dia a casa amb la meva mare fins la nit, que es va anar a treballar.
-El dimarts vaig anar a la platja amb les del volei casi tot el dia, després vam anar a una  però després a la tarda vam anar totes a entrenar i estabem super cansades.
-El dimecres vaig quedarme a casa perque estaba molt cansada de tot el dimarts.
-El dijous vaig anar amb la meva mare a comprar menjar per tota la semana per el meu germá i ella, perque jo no estaré. 
-El divendres la meva tieta ens va dir a la meva mare i a mi si voliem anar amb els meus cosins a un chiquipark, vam anar a les 6 de la tarda perque així els meus cosins podien dormir la siesta.
Resultado de imagen de semana santa mona-El dissabte vaig estar tot el dia a casa amb la meva mare i el meu germà i vaig començar a fer la maleta per el viatge a Italia de final de curs.
-El diumenge no vaig fer res, vaig estar tot el dia a casa i va venir els meus cosins a casa a estar una mica amb mi i jugar.
I per ultim el dilluns de la mona vam anar a casa de de la meva tieta a donarli la palma al meu cosi petit que la seva madrina es la meva mare i ya la meva avia va aprofitar que es la meva madrina i anava de viatge em va donar 20 euros.



Comentarios

Entradas populares de este blog

HALLOWEEN VS CASTANYADA

QUE VULL SER DE GRAN?